Twitter är en sajt där nästan alla finns

För er som inte förstår. Twitter är en sajt där nästan alla finns! Jag började twittra för ungefär några månader sedan hade jag bara några följare. Men just nu har jag mer än 2,500 följare. Ingenting menat att skryta, men det är väldigt roligt att få nya följare varje dag och få fler och fler vänner. Jag har till och med fått många galna Jadens fans som är mina vänner. Otroligt snällt av de som ber Jaden att följa mig..! Man ser nya tweetingar varje sekund.. Sajten är ingenting för er som inte förstår engelska, och gillar att få vänner från hela världen. Det är sjukt lätt att få vänner från flera andra länder. Genom Twitter. Det finns, det är ju nästan alla kändisar som är medlem i sajten. Gör också det du, www.twitter.com! Några av mina vänner har provat och blev en av de som jag.. men de slutade plötsligt att vara inne på Twitter. De kanske inte är intresserad, inte precis som jag.. hihi! Jag själv har blivit avstängd många gånger för jag skrev flera tweetingar.. för många på en gång, typ. Det funkade igen efter en timme, brukade det vara. Det är ett värt försök att prova vara inne på sajten!? Ciao.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?