Tolv avsnitt kvar då är jag färdig med Förhäxad

Nu är det tolv avsnitt kvar av hela serien Förhäxad.. sorgligt. Just nu har det hänt massor saker, men det verkar som att slutet inte ens är i närheten än. Vilket tog det nästan två månader för mig att titta klart på alla säsonger. När den första säsongen dök upp på swesub laddade jag ner den direkt och började titta på.. och när den tog slut skulle jag kolla efter om nästa andra säsong skulle finnas. Den fanns inte! Fick nästan panik, men hittade ett annat sätt.. men just nu finns det alla säsonger på swesub. Dem föredrar jag inte, jag tycker hellre bättre om att ladda ner från Piratebay och fixa subtitles på.. fråga om du vill veta varför - och nu är jag snart, mycket snart klar med Förhäxad. Tråkigt, som fan! Jag undrar faktiskt att vad som blir nästa serie för mig? Taskigt.. Ciao.

Postat av: Linda

Åh! Det var länge sen jag såg på det programmet! Vilken kanal gick det nu igen på? Kram!

2011-03-09 / 17:25:28 / http://codysimpsonsweden.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?