Rocihoify är en blogg om ingenting

Ursäkta.. fick en del anklagande kommentarer om att jag borde sluta lägga allt enegri på protesteri och så. Skulle det inte vara löst på problemet för dig om du slutar läsa min blogg.. Jag skapade min blogg för att skriva om vad jag vill. Vad som helst. Gillar du inte det, varför går du inte och dra? Att anklaga på mig i min blogg slösar du ju bort din tid. Löjligt..

Lägg av. Det är ju samma sak för oss alla, vem fan bryr sig om dagens outfit etc. Nej men jag har bestämt mig att skapa ännu en blogg till, där ska jag skriva vad som helst.. kan vara jävliga onödiga inläggar. I här på bloggen ni befinner just nu hos ska vara den seriös blogg. Ni fattar väl poängen? Den nya blogg om ingenting heter Rocihoify.blogg.se. Säger vi så, ok?

Postat av: Hjjonsson

Det är ju din blogg & du bestämmer själv över din blogg! ;)

2011-03-01 / 17:18:25 / http://hjjonsson.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?