Just nu har jag 11 st. Marabou Mango

Hahaha! Jag är kanske lite för knäpp, men jag var inne på City Gross som hade öppen-premiär idag här utanför Sandared.. jag kom dit med buss, från tågstationen i Borås.. när jag steg ut från bussen var det så mycket folk utanför City Gross.. precis som det var i Landskrona, när jag bodde där hade affären öppen-premiär också. Jag mötte mamma och lillebrorsan, de köpte mycket mat.. massa läsk, chips osv.. mums.. Jävligt billigt, så dessa Marabou Mango kostade bara 10 kr varje kaka så jag köpte 10 stycken.. så jag kom på att jag har en kvar här hemma jag köpte för.. igår faktiskt, haha. Åt en igår, så det blev en kvar. Så sammanlagt nu har ja 11 stycken. Jag tror att jag har ätit chokladen flera dagar irad, jag är så beroende av den nu..jävla beroende! Har någon av er smakat den?? Do it, säger jag bara. Men nu ska jag titta på Förhäxad säsong 8.. spännande! Ciao!

Postat av: sis

city gross redan klar?! ah :D

2011-03-02 / 22:11:42
Postat av: .Lica

usch

2011-03-03 / 17:28:13 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?