Jo, jag fotograferade ju någonting

Min Marabous samling.. Jag tror att det faktiskt är över 100 stycken. Lådan som de ligger i är ju nästan fullt, bara några räcker till blir den helfull.. eller är det "luften" som har makten, ha..ha! Den första bilden ser ni olika smak, de andra äter jag inte.. de är bara de jag tänker endast äta. Men tyvärr finns Vinter och Sommar inte här kvar.. för de är Limited Edition, det innebär ju att de säljes i en period.. Mango också, så den slutsäljes snart. Åh, jag bör verkligen köpa Mango 100 stycken eller mer så jag sparar dem i hela livet. Jag har ju aldrig sett "Bäst före" i pappret på chokladen. Så det betyder att man kan spara i frysen jättelänge, great! Nu är jag rätt sugen på Mango, så jag ska hämta den och njuta.. & jag undrar faktiskt att vad jag ska göra med dessa samling? Tips??! Ciao.

Postat av: .Lica

gör en tavla av dem, som du sa förr =)

2011-03-03 / 21:16:51 / http://aacil.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- mums!

2011-03-04 / 18:40:06 / http://dajeroma.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?