Jag är riktig uttråkad..men..

What.. but daamn!!.. Kolla på Jaden, omg awh hårt. Förlåt, yeah.. jo, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Jag är så uttråkad, klockan är redan klockan 9. Jag trodde att det var runt kl. 7, otroligt.. åh juste, jag var på City Gross idag.. kändes som att jag inte har varit där, haha! Jo, jag såg första avsnitt av säsong 8.. Åh, jag bara måste lägga av med att fortsätta titta så fort, fort, fort som jag brukade.. så serien blir bara slut.. Jag brukade titta på minst 5 avsnitt per dag eller uppåt.. så jag ska börja nu med typ minst.. eller till max 3. Så blir det långsamt fram till slut! Skönt.. men jag tror att jag ska redigera bloggdesignen nu, eller fotografera lite till designen. Typ grejer, eller något.. teman ska fortfarande vara Jaden, jo. Ajja, har redan ätit en M'mango ;) ja, jag kallar den nu M'mango istället för Marabou Mango.. ok? Ciao !! Förresten, idag är det precis 100 dagar kvar till att dags för mig flyga över Atlanten ;) alltså, what fan USA!

Postat av: Hjjonsson

Jättefin bild!

2011-03-03 / 10:12:20 / http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: .Lica

<333333333333333

2011-03-03 / 17:29:06 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?