Ingen kan förändra mig än nu vad jag är

Ingen kan förändra mig än nu vad jag är.. That's life! Nu har man fått igång internet, eller det har jag egentligen fått för flera timmar sedan. Jo, jag har varit på Knalleland idag igen. Men vi, jag med mamma och lillebrorsan var där kort eftersom vi skulle hämta bonuspappan.. så vi passade på att kolla runt, lillebrorsan köpte Lego, som vanligt.. jag köpte de nödvänliga saker som body lotion. Och nu har jag suttit framför datorn jättelänge, usch. Jag ska nog gå nu och glo på Förhäxad innan läggdags. Imorgon gäller det ju skolan.. skolpojke ska man bli, har jag bestämt - hiih! Ciao. Förresten, nu har jag precis skapat en annat blogg hos.. jag skriver enbart engelska där. Vem vill läsa!? ^^

Postat av: Kari

I want read your blog, Eng blog!

2011-03-07 / 02:31:23
Postat av: leila

jag vill läsa! ^^

2011-03-07 / 16:09:33 / http://daynightdream.bloggplatsen.se
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?