Förlåt för de förra, förrförra & förr förrförra inlägg

Bilden är från Kroatien 2010.. jag saknar sommar somfan!! Stenarna där på stranden är inga sand.. det gjorde helvete ont när man badar.. så blir man tvungen att flyta på istället.. skratta inte! ;) Men.. Jag ber om ursäkt för min galenskapen.. jag kan vara galen hur som helst. Bli bara inte upprörda över mig.. Men jadå, mamma väckte och sade att jag får vara på Knalleland idag medan mamma och lillebrorsan går på bion och titta på Trassel 3D på svenska tal, eftersom det inte finns än att ladda ner på svenska tal i internet. Så de går dit idag, jag ska shoppa. Wiie! Inatt skrämde jag Sandija rätt mycket om Lasse Gustavsson, råder er att inte kolla i google vem han är.. rekommenderar inte! Han är så jävla läskig, jag själv blir faktiskt rädd av honom. Han finns ju fan på riktigt och kan anfalla oss när som helst.. omg nej!! Låt det inte hända.. senare såg jag två avsnitt Förhäxad, de var ju så spännande.. systrarna tog tillbaka sina riktiga identitet. Jag ska inte tala om vad egentligen hände för ni ska se själv, spelar ingen roll även om ni inte ska se på den.. säger ändå inte. Nu har jag inget mer att säga. Ciao!

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?