Det går inte en dag utan att tänka på dig

Awww!!! Jaden på bilden, vem annars. Just nu är han 12 år..till vänster, till höger var han 6 år. Så jävla söt!!! Sötaste på hela universum..! ♥♥ Hehe.. Ja, jag har varit på skolan idag och var på arenan i Vänersborg. Jag och hela skolan åkte skridskor, åh jag kan faktiskt inte åka! Så jag var tvungen att ha stödhjul eller någonting hela tiden för att åka snabbt.. men till sist blev en viss jätteskadad, eller skadad.. han åkte till sjukhuset. Jävla tur att jag och några inte såg ambulans, annars skulle jag må jävla dåligt. Jag klarar inte att se ambulanser eller såna grejer. Jag tål inte såna, haha! Men jadå, senare hade vi jättelite lektioner men det var okej. Hade engelska prov med Louise i sista lektionen, gick jättebra. Ni, sett min senaste status däruppe? Ja, Jaden har skapat twitter. ÄNTLIGEN!! Hihihi.. Ciao! Tyvärr är jag för besatt i.. ni-vet-vem! ;)

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?