Det blev inte nån Harry Potter maraton

Ja, ni läste rätt. Jag avbröt redan när Harry, Ron och Hermione hittade den hemliga tredje våningen i den första filmen.. orkade inte titta på hela maraton. Eftersom jag tänkte direkt på att det kommer hända massor under hela maraton, trots jag blir färdigt med maratonen över natten. Så jag orkade inte med sånt.. därför avbröt jag. Så jag lagade tillsammans med mamma spaghetti med köttfärssås. Men då sen spelade jag litegrann Sims 3, men orkade heller inte spela.. så jag började fortsätta redigera med näste design. Där fick jag en massa idéer, hittade många nya designgrejer.. alltså att man får vilka typsnitt man vill ha på rubriken, eller var som helst.. jävligt bäst! & nu har jag pengarna från städningen och månadspengar här på bordet.. undrar vad jag ska använda dem med, tror att jag sparar. Woho. Förresten, har förlorat 100 kr igår eftersom 10 stycken choklad.. hihi.. Men nu får jag nog göra någonting, jag tror att jag ska fotografera (haha, jag bara snackar på.. säger alltid att jag ska fotografera och gör det aldrig ändå..) men jo, jag ska fotografera någonting. Slutdiskuterat! Jadå, nu ska jag gå.. ciao!

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?