Den värsta man får.. ofta...

HUVUDVÄRK!!! Åh.. önska den skulle kunna dra åt helvete.. Jag har den illamående-känslan just nu. Jag orkar seriöst inte! Det man får nästan varje dag ville man bara dö för att kunna slippa känna smärtan.. Det är bara så jävla jobbigt. Ni som inte får huvudvärk BÖR NI FAN vara glada.. jag ska kolla upp med mamma om hon kan kontakta vårdcentralen eller någonting om de kan undersöka varför jag får huvudvärk, ungefär varje dag. Eller behövs det inte!? Eftersom jag sitter framför datorn för ofta - fast även om jag inte sitter framför dator en dag får jag ändå de.. jo jag ber mamma kontakta de för säkerhets skull. En värdelös inlägg, who cares! Jag bara undrar varför allting drabbas BARA mig, hela tiden.. :(.. lider faktiskt av det hela tiden. Ibland önskar man att det som jorden går under år 2012 ska hända på riktigt.. Please let it happen at real.. Nej, jag vill inte gå. Jo, när Twitter gick inte att uppdatera fick jag panik. Efter ett tag fungerade det igen blev jag riktig glad och uppdaterade massor. Bla..bla..bla! Nu är det dags för Förhäxad.. några avsnitt mindre och blir närmare till slut. Ciao!!

Postat av: sis

använd glasögon.

2011-03-08 / 20:23:30
Postat av: .Lica

hahahah kolla vad din syrra sa :D

2011-03-08 / 22:48:46 / http://aacil.blogg.se/
Postat av: becca

säger samma sak som hanna. ANVÄND GLASÖGON!

2011-03-08 / 23:07:40 / http://shjetan.blogg.se/
Postat av: sofia

det kan vara glasögon som du behöver som din syster kommenterade, för jag hade huvudvärk ofta förut. jag tröttnade på det och så bestämde mej för att kolla upp det, och svaret blev att jag behövde glasögon, såklart. jag använder dem bara när jag ser på tv, sitter vid datorn och läser. nu när jag har glasögon har jag mycket mindre huvudvärk. men det beror allt på hur dåligt dina ögon ser, även om du säger att du ser bra, men det är ögonen som ser dåligt eller bra, använd glasögon om ögonläkaren säger att du behöver det så använd det.

2011-03-09 / 13:24:55 / http://sarvidsson.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?