Bloggdesign vers. 8 kommer nu på helgen

Jag gör min nästa bloggdesign nu.. Jag är verkligen trött på färgen grått, den har jag ju använt på bloggen i flera månader. Dags att använda riktiga färger. Teman ska även vara Jaden denna gången, haha! Men jag tror att bloggdesignen kommer vara.. jag ska inte säga vad det innehåller inne på designen. Den ska komma ut nu på helgen, håll utik! Spännande.. Jag vet att jag byter bloggdesigner för ofta, men så är jag. Nu ska jag fortsätta redigera designen, men när jag är trött och orkar inte mer går jag till sängen och titta på Förhäxad.. två avsnitt kvar av säsongen, så tror att jag blir klar med säsongen idag.. så det blir säsong 8 imorgon. Ciao!

Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Lust med ett länkbyte? :)

2011-03-01 / 20:55:06 / http://selenagomezsswe.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?