Jag har inte skrattat såhär mycket på länge..!

Charmed S02E18 (Chick Flick) som fick mig att skratta så mycket.. den avsnitt är min nuvarande favorit på hela säsong 1 och 2. Jag har inte sett några avsnitt som är osett i säsong 2 för jag inte är klar med säsongen. Men annars de förra många avsnitt jag sett är den 18:e avsnitt i säsong 2 bästa som finns.. den avsnitt passar verkligen ihop med mig! Just den avsnitt har verkligen inspiration på flera filmer.. Bloody Mary till exempel.
Ja avsnitten handlar om Prue, Piper och Phoebe.. nähe, Phoebe kom hem från bion och en "mördare" kom ut från filmduken och följde efter Phoebe till deras hus. "Mördaren" eller vad fan är han vet jag inte.. men, han tog med sig flera mördare från flera filmer.. yxmördaren, Bloody Mary och så vidare. De försökte mörda häxorna, men häxorna kan inte använda sina krafter på dem.. att frysa, flytta saker med tanken.. och den tredje häxan har den kraften som ser i framtiden som ni inte vet, ha.. men, så de försökte komma undan och fick reda på att hur de kan besegra mördarna så.. (där slutet tänker jag inte berätta eftersom ni bör se själv).. Men då när de jagade dem.. Piper gömde sig i duschen, så kom någon framför i dusch-duken eller vad är det? Men ja, då trodde Piper att det var någon av dem mördare.. så hon blev rädd och tänkte kolla.. då tog hon ner dusch-duken och där stod Prue och skrek somfan, då skrek Piper också.. där fick jag garva sönder och tyckte det var bäst. Det kanske är lite svårt att förklara.. massor av saker hände också, haha!
Nej jag ska redigera en video med såna där scener till Youtube och visa det för er ;)

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?