Jag bara måste berätta det här

När jag kom till DUKiS för första gången var jag mycket med Fanny.. ja vi har gjort många saker, som är minnesvärda.. men just det här, måste jag bara berätta! Vi lekte kurragömma eller någonting, och jag fick 5 chips gratis.. så jag och Fanny gömde tillsammans i toaletten, vi hade våra chips med oss.. hon hade typ 3 tror jag, så jag började äta en och hade fyra kvar.. så vi gömde oss där, sen jag åt chipsen. Så hon tog en av mina, så jag accepterade det inte, så vi "slogs" om den, då den bombade till sist otroligt.. så hela chips flög ut hela toaletten, HAHAHA!!!!! Så vi måste börja med att städa, jag hade en öppnad chips och tre oöppnade chips på min vänstra arm och jag städade med högra arm!!!!! Fanny var lite för dum, hon satte på vattnet och tog pappret, jag garvade verkligen sönder på mig i toaletten!!!!! Så vi städade alla chips, så hon tog en till av mina chips igen, så vi "slogs" om den igen, några chips blev faktiskt förlorad!!! Minnesvärt förfanihelvete! Fanny Borgman, ILY! Jävlar, vi måste bara ses igen så jävla snart!!! ♥♥♥♥♥♥

Postat av: SKITUNGEN!!! ♥

MINNS OCKSÅ ATT DU GJORDE SÖNDER EN GÖR DU HÖLL I CHIPSET FÖR HÅRT!!!! :D

2011-01-23 / 01:28:27 / http://dooublestorm.blogg.se/
Postat av: UNGEJÄVELN!!! ♥

OFC HÖLL HÅRT I DEM FÖR ATT DU INTE SKA TA DEM!!!!!

2011-01-23 / 01:29:43 / http://imferm.blogg.se/
Postat av: SKITUNGEN!!! ♥

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET LÄT SOM FAN MEDAN CHIPS VA I LUFTEN OCH VI PROPPADE CHIPS I HANDFATEN OOOOOMG ♥

2011-01-23 / 01:31:02
Postat av: UNGEJÄVELN!!! ♥

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAA!!!!! MISS U FAN RÅ CMM!!!!!

2011-01-23 / 01:32:05
Postat av: SKITUNGEN!!! ♥

HAHAHAAHHAAHHH!!!!!!!!!!! MEN MIN TEXT BLIR SMÅ? HAR JU FAN CAPS LOCK PÅ O.O MEEE I MISS UUU"""""

2011-01-23 / 01:33:28
Postat av: UNGEJÄVELN!!! ♥

MEN DIN DUMMA FAN!!!!! MEN ILY ÄNDÅ, TRYCK F5 FÖRF :D:D:D:D:D / MISS U FYFAN RÅ CMM ♥♥♥♥♥

2011-01-23 / 01:34:46
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?