I had it calm on my new year's eve

Ja.. 2011. Har inte gjort något speciellt på min nyårsafton.. jag var bara med min familj, flickvännen och barndomsvännens föräldrar å vi åt middagen hos dem.. det var lugnt och mysigt :).. hade inte heller planerat vad jag ska göra men.. 2011 kommer vara en speciell år. För det kommer hända mycket saker, vet jag. Dont ask why.

Nehe men, nu ska jag gå och ligga i sängen med Hanna (mhm hon hälsar) och titta på Harry Potter och hemligheternas kammare.. jag har missat mycket för jag surfade typ lite, faktiskt inte lite .. men jaja! Imorgon ska jag lämna flickvännen till tågstationen, hon ska åka hem :(! Jag ska typ träffa några imorgon eller jag vet inte! Det avgör allt om jag orkar eller inte ;).. nu ska jag konkurrera med Hanna och se vem som blir trött först. God natt!

Postat av: hanna flickvännen

du blev trött först :(

2011-01-02 / 10:18:57
Postat av: jadenssmith.blogg.se

hej, ja vi har en mail för dig att kontakta oss på [email protected]

mvh:Natta

2011-01-02 / 11:41:16 / http://jadenssmith.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?