Det är rörelsen, varken vem

Det är rörelsen, varken vem
Varför tror ni om saker så väldigt mycket? Till exempel visade jag mina favorit gifs för vännerna.. några av dem var på Justin Bieber, och då frågade de omedelbart om jag älskar eller han är min idol.. nej vad fan!? Jag bryr mig inte ens vem som medverkar i gifen, det är rörelsen och sån grej i gifen som gör mig besatt. Besattheten är den bästa jag vet, förlåt mig.. ser ni ner på mig, ja varsågod. Mina systrar är också helpsyka i gifs, några av mina vänner gör det också. Alla har bara sina olika smak. Alla gillar olika. Så varför tror ni att han blir min idol direkt bara man är besatt av hans gifs, löjligt...
Sluta tro att jag älskar Justin bara för jag är besatt av hans gifs!?

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?