Den nya designen håller på att bli färdig

"I was born from two star. So the moon's where I land"
Min nuvarande favorit citat av Jaden Smith. Men jag höll på hela tiden nyss att göra klar den nya bloggdesignen, som håller på att bli färdig. Jag bad Louise lägga sina åsikter om designen, hon sa som var positiva.. skönt att höra, så blir det desto mer spännande att lägga ut den. Den kanske inte är så särskilt snygg, men enligt mig älskar jag den. Åh, nu får det bli en avsnitt Charmed.. senare ska jag titta på The Karate Kid.. vad så hemskt mycket har man saknat filmen. Ja, jag och filmen är snart gifta.. det låter ju som. Hehehehe! God natt :))

Postat av: angelica

rätt hon. designen är faktiskt snygg ^^

aldrig ngt annat än jaden.. ? :$

2011-01-24 / 17:07:25 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?