Wooohooo lägenheter!

Nu har man hittat hur man gör lägenheter i spelet, blir nog spännande. Man kan göra nio våningars hus så det blir rätt snyggt i min stad.. Nu måste man ha tålamodet att använda samma person hela tiden, inte att byta om hela tiden.. som jag sa. Haha! Men nu är chipsen bredvid mig, den ska hålla sällskapet med mig under tiden jag spelar! Hoppas inte att jag nördar hela natten, *hihi*! Nu ska man ha kul.. tro mig, att ha alla expansionspaket och prylpaket är fyfan roligt! Har inte hittat allting nya än, haha! Lär mig fortfarnade, puss - ciao!

Postat av: Micaela

Sv: Har du? Väldigt modigt! Jag vågar inte vara ensam på bio. För annars tror ju alla att jag har inga kompisar. Det är därför jag inte vågar gå på bio ensam xD

2011-02-24 / 23:51:12 / http://memooriies.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?