Tomorrow When the War Began

Filmrecension: Everybody's fine
Längd: 95 min
Genre: Drama
Handling: "När Franks barn lämnar återbud till en planerad släktträff inser han att hans avlidna fru var den som höll ihop familjen under alla år och Frank beger sig ut på en resa genom USA för att försöka återknyta banden med sina barn. Frank tror att han ska få ta del av deras lyckliga och framgångsrika liv men får istället uppleva en allt annat än perfekt verklighet"
"A widower who realized his only connection to his family was through his wife sets off on an impromptu road trip through USA to reunite with each of his grown children. He thinks he will get to share his kids happy and successful life but instead he gets to see the less than perfect reality."
Min åsikt: En underbar film! Otroligt rörande och Robert De Niro är fantastisk i rollen som änkligen Frank. En av de bästa filmer jag sett på länge. Se den!
A wonderful movie! So touching and Robert De Niro is fantastic as the widower Frank. One of the best movies I have seen in a long time. You have to see it!
Filmrecension: Tomorrow When the War Began.
Handling: En grupp ungdomar återvänder hem efter några dagars camping och finner att deras land invaderats. De återvänder nu till bushen för att bli gerillakrigare.
Min åsikt: Min sort, allvarligt.. jag är bara så intresserad av såna filmer. En sån väldig spännande film alla bör se, australisk film.. Men väldigt spännande, det verkar som att det ska komma en andra film i slutet.. hoppas att det kommer! Rekommenderar den starkt, men ladda ner filmen nu omedelbart eller hyra, någonting..!
Betyg: 5 av 5.
Trailerhttp://www.youtube.com/watch?v=f_KhErNyiq8

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?