The Smiths

Jag har massor att säga om familjen Smiths.. Detta negativa kommentarer av mig själv betyder inte att jag har slutat älska familjen, eller liknande.. de är fortfarande min största favoritfamilj och även Jaden. Jag bara tycker att det är lönlöst att.. jag börjar med Jaden, senare Willow och föräldrarna.

Det finns inga negativa kommentarer av mig när det gäller den riktiga Jaden, han är perfekt.. Jag gillar även vad än så länge han gör vad som helst, han är alltid perfekt. I love him! Men lönlöst av vissa människor som lurar vara sig den riktiga Jaden, i Twitter och Facebook. Jag hittade många falska Jaden-konto, t.ex. JadenTheeGreeat, massor mera.. särskilt JadenTheeGreeat. Han har skapat ett konto hos Facebook, alltså en fansite.. jag börjar med att länka hans Twitter (klicka här för att komma till sidan).. och hans falska Facebook (klicka här för att komma till sidan).. och den riktiga Jaden, verkligen den riktiga (klicka här för att komma till sidan).. har ni märkt nu eller.. Den riktiga Jaden har.. vad jag ser just nu har han 191,750 likes.. nå, folk som gillar sidan.. ni fattar. Och JadenTheeGreeat har bara.. vad jag ser just nu har han 420 likes.. Värt att lura, eller? Jag har pratat med JadenTheeGreeat i Twitter många gånger, fick lyckades alla svar på frågorna och.. den senaste frågan jag ställde var "Where's your Verified Account's icon?".. Han svarade inte, han har över 2,000 followers.. han sade själv att han ska få Verified Account när han når 2,000 followers. Alltså, Verified Account bevisar man är själv äkta.. Britney Spears, Lindsay Lohan och så har själv såna.. så folk kan inte ens lura vara dom.. Jag tycker synd att Jaden har inga konto så flera kan lura samtidigt.. Tyvärr har Jaden ingenting konto hos Twitter. Hänger ni med mig?!! Så vad tycker ni själv om detta? Helt värdelöst att envisa om man är äkta. Den äkta Jaden har även en hemsida som heter www.jadensmith.com och där finns länk till Facebook-konto, hans föräldrar och hennes syster har länkat honom i deras Facebook, det innebär ju att han är äkta. Vad är era åsikt?!??

Willow Smith.. tja.. hon är ju redan väldigt känd, mer känd än Jaden. Lillasyrran som är mer kändare än sin storebror. Ja, hon har sjungit en låt "Whip My Hair", såldes hela över världen.. Hon har väldigt attitydsproblem! Har ni själv sett hennes musikvideo, kolla noga hur hennes attityd är. Hon är fasen bara 10 år!!! Jag undrar hur hennes senare i framtiden ser ut, blir grovt.. klädstil etc. Hennes konto överallt är äkta, eftersom hon har Verified Account, värdelöst att fejka ;).. ajja, jag gillar Willow ändå väldigt mycket. Love u, lillsyrran till Jadenishz. Menar inga illa med såna där kommentarerna om henne, ja jag gillar hennes attityd och även klädstil.. men, bara 10 år?!

Will och Jada.. ÅH, jag vill ha de som mina föräldrar. De är perfekta, de bryr verkligen om sina barn. Men, jag tycker att en sak är verkligen tråkigt. De utnyttjar deras pengar, Jaden och Willow är inte myndiga än.. så de får inga pengar till sig själva utan pengarna går till föräldrarna. Tråkigt, taskigt att de utnyttjar deras pengar. Är det orsaken de skaffade de bara för pengar? Vore jävla korkat idé.. man får väl hoppas de inte verkligen utnyttjar de, de har sagt själv att de vill barnen ska nå målet i framtiden, bli väldigt känd.. och så, verkar som de gör det men.. hoppas inte! Gillar föräldrarna ändå, love ur parents to Jadenishz.

Inlägget handlar enbart om familjen Smiths. Är det tråkigt att läsa, eller intressant!? Det finns tusentals mer saker att tala om, men dessa jag berättade om räcker! De är mycket information om familjen, även finns tusentals mer. Älskar familjen stort, biiiiig love! ♥ - familjen är ettan för mig, älskar er!! :D

Postat av: Jens

sv: asså jag tyckte den var bättre ön den första :)

2011-02-22 / 15:41:04 / http://Jensnorell.com/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sv: jag följer inte bloggar men du får gärna följa mig på bloglovin <3 kram <3

Postat av: pernilla

1. Det med Jaden. Han är så känd och det är uppenbart att många försöker fejka ett konto. Nämn en kändis som har sluppit detta? Det hör kändisvärlden till :).



2. Är du säker på att hon verkligen har en sådan attityd eller det bara verkar så i musikvideon? Varje musikvideo har ett manus.



3. båda föräldrarna är skådespelare och drar själv in massor av pengar.. varför ska dem ta barnens pengar?

2011-02-24 / 16:20:59 / http://infiniite.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?