Såhär blir min kväll, peace

Jag har huvudvärk. Jag har ont i magen. Jag mår illa. Nog med skitsnack. Jag tänkte köra en tävling i min blogg. Min blogg är tråkig för er alla, jag vet. Jag behöver förslag till tävlingen, jag kan inte bara komma på vad för tävling jag ska köra igång. Tips?!! Jag är så uttråkad, jag försöker jobba med läxorna. Snart ska jag äta hamburgare med pommes frites. Jag ska nog sova tidigt ikväll.. jag ska bara fotografera lite, senare ska jag lägga mig i sängen och titta på The Karate Kid. När den är slut sover jag. Juste, jag har överlämnat min nya mobil till bonuspappa, han ska lämna den till 3-affären för den har lite problem. Något med touchskärmen. Nu har jag den gamla K770i igen, det är ovant att skriva sms och så. Ajja, jag blir van sen. Jag kanske ska uppdatera ett inlägg med bilderna senare, vi får se. Peaceout.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?