Riktig kärlek som jag haft i ett och halv år

Åh, jag saknar den!!! Jag vill ha den tillbaka. Nej tack till en annan C510.. jag vill ha tillbaka min som jag haft i ett och halv år.. Den var min enda bästavän, den jag har haft överallt med mig, sovit tillsammans, skrattat tillsammans, sura tillsammans, pussas tillsammans, den har även vägrat att fungera.. den ville nog bara reta mig. Jag älskar den oavsett ändå. Våra kärleksförhållande är.. bäst! Men en dag gjorde den mig riktig förbannad... så jag "dödade" den!! Vad fan, jag ångrar... jag har bara inte insett att den är verkligen borta, någonstans i världen. Men då fick jag välja bort från den till X8, älskade jag den.. men då började jag sakna min den - dra åt helvete, X8! Om jag kunde ha fått tillbaka min den skulle jag pussa den tusentals, säga förlåt miljarder gånger att jag dödade den! Den har även vägrat att lämna mig, vägrade att tappa bort sig från mig.. men jag gav bort den långt bort från mig :(.. damn! Vila i fred, min bästavän! Om du lever fortfarande, spring fan till mig nu!
En löjlig inlägg om min käraste mobil.. Ge aldrig bort den mobil du verkligen älskar, gör aldrig även sönder på den! Ta hand om din mobil..! Lovar du? Ciao..

Postat av: Linnea

sv: Tack, förresten jag skrattar när jag läser denna inlägget. Det låter som att mobilen är din maskot.

2011-02-27 / 20:34:15 / http://chokladblondin.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Haha, jag saknar också min bruna mobil, du vet. <3

2011-02-27 / 21:08:49 / http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-28 / 12:07:32
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?