Lol, jag har inte berättat om min dag..


Jag skrev i förra inlägg om jag fick mobilen idag, ja det finns bevis här. Haha, självklart är bilden min eftersom där bilden Jaden som bakgrundsbild. Bevis, färdigt ;) yea.. jag har gjort massor idag, när jag kom till skolan imorse hade jag engelska. Gjorde väl bra, klart med denna kapitel. Så nästa lektion var hemkunskap, jag och Sandija gjorde tillsammans kycklinggryta som var jättegott. Senare gick jag, Sandija och Hanna ut och fotograferade.. bilderna kommer! Senare efter det dampade jag väldigt, bara för jag kom på Jaden följer mig i twitter kunde jag inte hålla mig lugn.. bara började dampa i klassrummet, alla förstod inte.. vi som hade håltimmes lektion typ. Sen twittrade jag om allt, jag vet inte vad jag skrev egentligen, jag ska kolla senare men.. då dampade jag hårt med Louise, hon bara skrek "Det är Evas förfan!" jämt, jag säger inte vad jag gjorde. Hahahaha, det kanske är lite privat ;) HAHAHA. I love her, Louise! .. Men när skolan var slut, jag åkte inte hem samma tid som jag brukade. Jag tog nästa tåg, jag åt Thaifood med Sandija å Hanna, det var nice.. sen skyndade jag och Sandija till tågstation för att hinna med min tåg. Sen, nu är jag hemma :) nice day was it.. förlåt för en lång inlägg, tycker bara att jag skriver lite konstig svenska, ajja its so life. Peaceout.

Postat av: Louise

LOL!!! I LOVE YOU TOO! :D

2011-02-02 / 20:49:19
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?