Let there be Sims, all right?

Jaaa!! Nu har jag alla expansionspaket och prylpaket.. Ja, de funkar! Jag behöver inga cd-skivor, har hittat problemet.. Jag älskar Kvällsnöjen! Där kan man ju bli kändis, vinna priser på filmer.. massor mera. Jag har bara varit inne hos spelet i halvtimme ungefär.. när man har installerat nya expansionspaket eller prylpaket brukar spelet vara jävlig segt första gången man spelar efter man installerat. Jobbigt, så jag har startat om spelet och se om det inte blir segt.. annars får jag ha den äran att starta om spelet flera gånger för att få spelet inte vara segt, jag tål inte sega spel :D, men jag ska prova Världsskaparverktyg.. där kan man ju skapa egna städer, länder och så.. jag tänker skaffa New York ;) det finns ju några färdigställda skyskarpor inne hos spelet, alltså Kvällsnöjen. Så jag ska använda dem och ställa dem på min egen stad! Men det är nog svårt, jag vet inte om jag ska egentligen skapa en stad, om ens jag orkar?! xD.. Det bara är bekvämt att ha redan flera städer man kan välja mellan, som Sunset Valley etc. Men jag blev rätt förvånad, det finns skitsnygga kläder inne hos Kvällsnöjen. Det finns vissa slampiga kläder, so simons style..!! :D haha men nejdå, jo det finns men.. Jag ska skapa Rose McGowan, jag gillar namnet så mycket.. Jag ska inte skapa Rose med samma utseendet som verklighets Rose! Jag vill inte råka få verkliga Rose dö på spelet, så jag tar bara namnet.. det skadar väl inte! Blir spännande nog att skaffa ett hus i Sunset Valley med lyxiga trädgård, allt med hemmet.. nädå, jag ska testa med Världsskaparverktyg nu först.. finns även Mönstersverktyg någonting, där man skapar egna mönster till spelet.. låter coolt, men vafan.. ojjjj!! Lång inlägg, förlåt!! Har jag babblat om tråkiga saker, ber om ursäkt.. haha! Nu ska jag fan i helvete hålla käften, det blir bara större och större inlägg.. Ciaaaaao!

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?