Just don't ask how she's thinking

Marilyn dansar loss ensam på natten. I deras värld dansade hon nog i flera timmar. När hon jobbade övertid på jobbet eftersom hon sover på dagarna, för hon festar varje natt. Har även försökt få hångla, flörta, ha sex och nakenbada med folk. Tiden går för fort, irriterande.. så folk åker hem när klubben stänger, typ. Hahahaha, detta är verkligen kul! Upptäckte nyss att man kan festa, ha kul, dansa loss, vara galen, massor mera i den stora staden. Coolt nog att jag (hon) bor i ett högthus och bor längst upp.. Jag ska skaffa en riktig sim och inte leka med simmen som jag gör just nu mot Marilyn. Nu vet jag hur man gör med Kvällsnöjen, blir spännande att spela seriöst. Henne ska jag spela när jag är verkligen uttråkad och orkar inte spela seriöst.. smart, va!!? Men gud, nu får det bli en avsnitt Charmed och senare läggsdags! Ciao.

Postat av: angelica

HAHAHA skön liv

2011-02-25 / 17:53:44 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?