Happy valentine's day

Hello, hur var era alla hjärtans dag!? Nej, det är fortfarande idag.. ni firar säkert hos er med era pojk/flickvänner, eller firar det ni själva!? Jo, jag ska ha det för mig själv.. awh, jag fick några söta presenter av föräldrarna, ovanligt av de. Men ja, en av dom är Mjölkchoklad med Mango, nya smak ;) blir spännande att smaka, mango är min nuvarande favoritfrukt.. ja, jag ska fira alla hjärtans dag med bara Förhäxad, mangochoklad och proviva Mango! Det ska jag göra nu, ha det jävligt nice. Älskar er! Ni familjen, älskar er obeskrivligt mycket!

Postat av: cf

<3.

o va för presenter fick du då, förutom chokladen? :d

2011-02-14 / 23:20:28
Postat av: Hjjonsson

Det lät som en mysig kväll.. ;)

2011-02-15 / 13:13:45 / http://hjjonsson.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?