Förhäxad är för underbar

Jag har stor blogglusten så jag vill bara blogga hela tiden. Ajja, jag såg nyss på en hemsida där stod att Willow ska följa med Justin på Europa turnén nu på våren.. jag kollade noga på och upptäckte att Jaden inte ska följa med! Sorgligt, allvarligt.. Eftersom han har ingenting att sjunga om, han har sjungit Never Say Never som kopplar tillsammans med The Karate Kid, en låt om att man inte ska säga aldrig.. Han sjöng den med Justin, och den låten ingår inte ens med albumet My World och My World 2,0.. Och världsturnén & Europa turnén har albumet My World och My World 2,0 med att göra. Så han ska inte vara med, min käraste Jaden.. tråkigt, men han pluggar väl stenhårt hemma i L.A ;) Gud.. nu är jag galen, tyvärr.. När jag ens säger en gång Los Angeles eller L.A blir jag vansinnigt galen, jag bara vill åka nu direkt till L.A!!! Inatt äger L.A Oscarsgalan.. har spelat in och kommer titta på den imorgon när jag kommer hem från skolan, jag måste sova tidigt idag. Sportlovet är ju över, shit! Hoppas att flera filmer jag röstat på ska vinna, *hihi* - förresten det där, förtjänar Karate Kid inte ens en eller fler Oscars? :(.. oj, jag har pratat om flera saker på en gång. Willow på Europaturnén med Justin, sen Jaden.. L.A, Oscarsgalan.. måste sova tidigt, skolan.. hoppas att de filmer man har röstat på ska vinna - att Karate Kid bör förtjäna några Oscars.. Haha! Lång inlägg, who cares? Nu ska jag titta på den underbaraste serie, kanske inte underbaraste.. denna serien är lika underbar som Friends..! Jag bör faktiskt titta om igen hela säsonger av Friends, vore underbart!!! Ciao nu.. god natt!

Postat av: angelica

är du italiensk nu?

2011-02-27 / 22:54:37 / http://aacil.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Det är bara bra för du har blogglusten! :D

2011-02-28 / 09:42:09 / http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: sis

det är ju bara att kolla kanal 9 klockan 22.00 ikväll, då det är sammanfattat och säkert textat också.. 22.00-00.00. mycket bättre så =)

2011-02-28 / 11:43:02
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?