Företaget blir närmare och närmare till klar

Jag behöver endast redigera om produkters beskrivning.. tillägga några produkter - menar alltså alternativ att välja mellan. Ni förstår direkt vad jag menar när ni besöker webbshoppen.. jag behöver också redigera på Köpvillkors sida, information om webbshoppen, etc. Vad så gud jag längtar att få beställningar av folk, bara ens om jag får några..! Nu är jag väldigt trött, jag sov lite dåligt inatt.. jag ska lägga mig på sängen nu och lata.. nej, jag ska inte klä av mig och bete som jag snart ska sova, om ni tror så. Jag ska bara LIGGA på.. *hihi*.. och titta på Förhäxad. Jag snart är klar med sjuende säsong.. Ciao!! Förresten, har ingen aning vad jag ska tillägga som dagens bild, därför blir det såhär systrarna.. ho..ho!

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?