&#"#¤%&/(){[$€@¤#%¤%@£€!!!!!

Snygg rubrik, va? Haha! Men nejdå, jag blir bara irriterad över mina idéer. De är ju ingenting, har INGA idéer till hur huset, lägenheter ska se ut.. även hur staden ska se ut!.. Har bara trista idéer, jo.. jag har några, men orkar inte bygga för mina drömhus är så stora, så jag orkar inte bygga dem inne hos spelet! De är verkligen skit stora.. Jag kanske bör rita ett hus på pappret, tillägga flera saker.. där får man ju idéer. Eller funkar det!!? Men hallå, ni som spelar Sims 3.. hur brukar ni göra? Bygga, leva några minuter och kasta bort.. börja om igen, eller hur brukar ni??! Jag kanske bör följa era råd? :) Nä, jag får väl ta en av de färdiga lägenheter i den snygga staden från Kvällsnöjen och.. börja livet som kändis, festa runt och vara player. Jag gör de tills ni har gett mig några råd!! *hihi*.. Jag antar att min blogg har blivit tråkigare, äsch.. det inte är så viktig för er, ni vissa har själv sagt att jag får fasen skriva vad jag vill.. Så läser ni verkligen? Tveksamt ;) *hoho*.. Men nu spelar jag! Ciao!!!

Postat av: fia

jag läser oavsett vad du skriver för att det är ändå kul att läsa ^^

2011-02-25 / 19:23:43
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?