Drömmen jag drömde inatt (bästa dröm)

Jag ville åka till en Awards som var jättenära till mitt hem. (Jag vet faktiskt inte vart jag befann mig i drömmen och ens vart jag bodde).. Jag ville som fan åka till denna Awards, och man precis fått veta att nästan alla kändisar kommer vara där. Till och med Jaden Smith, jag bara klagade sönder på mina föräldrar att jag ville dit. De föräldrarna sa nej hela tiden, tills sist bad världens bästa mormor dem att låta mig gå.. mormor tyckte att jag borde ha kul och uppfylla drömmen att se dessa många kändisar man har drömt att träffa. De ändrade sig och sade att jag fick gå, jag blev så jävla lycklig.. bokade biljetten till Awards som kostade mer än en miljon kronor. Flera veckor gick och den dagen, jag skyndade mig till stället och kom dit nästan först av alla.. Jag bokade den bästa platsen så man kan se flera värdar-värdinnor på scenen och vem som vann osv. Så kom någon kvinnan slow-motion ut från porten till salen.. det var Eva Longoria, hon kom fram till mig och hon satt samma bord som jag. Så jag bara gapade stort och frågade om hon var den riktige Eva, hon svarade ja på teckenspråk. Ja, hon kan teckenspråk. Jag blev så förvånad och, började prata med henne. Hon var så trevlig, snygg och bäst. Jag ville gifta mig med henne på sätt och vis.. så vi pratade över två timmar, om vad som helst. Jag lärde henne vissa teckenspråk, och sen ringde hon någon.. enhalv timme senare kom två kvinnor från porten, det var Teri Hatcher och Marcia Cross. Så jag sprang jättesnabbt till de och kramade hårt! Jag som ville träffa skådisarna från Desperate Housewives. Det var så fantastiskt.. då sade Eva att massor kändisar är där utanför och håller på röda mattan, jag blev så nervös och taggad inför att se dem. Jag frågade Eva om vem är den första värd eller värdinna? Hon svarade, det blir Jaden Smith och Justin Bieber. Jag blev förihelvete värre galen och taggad. Denna bordet jag bokade, fanns lappet på stolarna. En av dom stod "Jaden Smith".. jag insåg inte den stod där hela tiden, så jag blev värre taggad att få se Jaden sitta bredvid mig.. en timme senare var så jävla massor kändisar och folk i salen, jag bara var så spänd och kollade omkring mig.. Jag såg Lindsay Lohan, Will Smith, Zac Efron, Eddie Murphy, Drew Barrymore, Ben Stiller, Cameron Diaz, Rachel McAdams, Alyssa Milano och massor mera. Jag bara sprang runt och kramade, pussa många kändisar. Men jag bara väntade och väntade på hela tiden att få se Jaden, det verkade som det blir aldrig så. Tills sist, började Awards igång. Då kom ut Justin, och JAAAAAAADEN!!!!!!!!!!! Jag skrek som fan, som en galning.. jag höll på att explodera, seriöst.. Så han höll tal med Justin att Awards startar.. sen gick han ner från scenen till bordet.. så jag sprang mot honom och, innan jag skulle krama.. bara mindre än en meter kvar.........

Vaknade jag av en jääääääävla cp sms av mamma! -.-' Så jag försökte somna om och försökte tänka på det, men misslyckades. Jag vill verkligen veta hur det fortsätter.. han log verkligen när jag sprang mot honom.. Fyfan, jävla skit.

Postat av: sis

haha gud va surt...att drömmen slutade sådär :(

2011-02-17 / 15:09:41
Postat av: angelica

HAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHAHA

2011-02-17 / 17:20:11 / http://aacil.blogg.se/
Postat av: simon (yeah) ferm

sv, angelica.. eh o.OOOO hårt

2011-02-17 / 19:12:04 / http://imferm.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?