Det blir Karate Kid ikväll

Åh, vad så mycket har man saknat filmen. Ajja, man har varit på skolan idag. På bussen från Göteborg mådde jag illa, var jag så paranoid att lillebrorsan har smittat mig från vinterkräkssjuk eller någonting. Men jag mådde omedelbart bra när jag anlände på skolan. Konstigt.. vilken vild dag var det, nja.. för det mesta var Sandija vild i lektioner, hon kastade sax på mig.. fy vad farligt, hm.. haha! Nejdå, men när jag åkte hem var jag sliten & det regnade ute. Så jag väntade på busshållplatsen där mamma skulle hämta mig, men jag fick vänta i 10 jävla minuter.. jag blev faktiskt blöt.. Men det var längesen att se ute regna, mysigt! Hahaha.. ajja, jag ska se på The Karate Kid efter jag bakat någonting, är bara så sugen på chokladbullar, typ såna. Ja, jag har inte slutat älska filmen.. någon som hette Anna frågade om jag hade slutat älska filmen, det kan du fan i helvete glömma.. du är bara så skitdum att fråga sån frågor, jag kommer heller aldrig sluta älska filmen. Fatta!?? :) Good night.

Postat av: angelica

HAHAHA PEK ÖPA HÅÅRT

2011-02-07 / 22:44:51 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?