Det är så kallt här..

God morgon. Jag vaknade nyss, nja.. för en timme sedan ungefär. Jag har vaknat tidigare och försökte somna om, och jag lyckades. Drömde om någonting som har båt med att göra, & Liseberg bland med Gustavsvik badet. Jag fattar inte vad drömmen handlade om egentligen, lmao. Mamma väckte mig, det var då klockan ett, typ. Jag sov lite till, sådär 10-20 minuter till så vaknade jag igen, fick sms av Linus. Eller fick jag de innan men upptäckte efter.. men jadå, jag åt världens bästa potatissallad som var gjord av mamma. Mums! Men senare nu, har jag ingenting att göra.. därför skriver jag detta, jag är uttråkad. Jag tror jag ska fotografera någonting, fotostudio igen. Jag fryser nu, har världens bästa filt på mig.. sitter på golvet, datorn är på sängen. Jag sitter bekvämt just nu.. Men nej för fan, jag ska inte babbla. Ciao! Förresten, bild däruppe är från sedan.. december, då var vi på väg till världens bästa mormor och morfar.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?