Damn.. Season 7.. Damn, damn!

Men herregud, jag har hittat Halliwell-huset i Los Angeles, jag har adressen. Jag bara måste fan åka dit och göra brott därinne och bo där! Jag undrar faktiskt om skådisarna som gjorde Förhäxad saknar att göra serien eller, huset är ju jävla vackert.. dreglar varje gång det visar huset i serien, en sån jävla känd hus! Men gud, låt mig bo där! :( .. Ajja, nu är jag vid säsong sju. Redan, hemskt.. jag minns att jag såg första säsongen, det har verkligen hänt så mycket under dessa säsonger jag sett.. två säsonger kvar, gud.. Vill inte den ska ta slut, precis som Friends.. kommer må dåligt, okej. Undrar verkligen hur den kommer ta slut, hur fan!? Vill inte, vill inte, vill inte! Jävlar.. jag borde ta det lugnt och se serien då och då, vill inte att den ska ta slut snabbt som det gjorde nästan.. seriöst, jag babblar.. tråkar jag ut er!? Hahahaha, förlåt. Ciao ;)

Postat av: LINUS

Halliwell <3

2011-02-20 / 18:17:02
Postat av: Hjjonsson

haha fyfan, jag hatar när det börjar att bli slut. T.ex friends, ffyfan.

2011-02-20 / 18:46:11 / http://hjjonsson.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?