Bloggar från lillebrorsans bärbar

Hej! Ja, jag har städat hela huset klart.. jobbigt! Jag sov klockan 5 ungefär, och vaknade halv 7. Så innebär det att jag sov bara i en och halv timme.. när jag vaknade var jag pigg somfan och började städa.. när de andra stack städade jag, tog paus och senare gjorde jag allt klart. Skönt! När jag var klar med allting satt jag på soffan, spelade lite.. men då blev jag så jävlig trött, så jag tog tupplur.. nej jag somnade, djupt! Tills mamma kom hem, hon såg förvånad ut när jag vaknade framför henne. Helvete skönt att sova på soffan, jag bör flytta dit från min säng, Haha! Så tänkte jag surfa lite, men internet funkar inte på min dator så jag sket i.. och just nu har lillebrorsan städat i sitt rum, hans första städning.. 8 år gammal, första städning.. pinsamt! ;) Ja, han är familjens lataste person. Ajja, nu vill lillebrorsan att jag ska sticka ifrån hans rum.. som vanligt, men nej!!! Jag ska fixa The Sims 3 till hans dator, så jag ska stanna!! :).. *hiiiihiiii*.. nu har jag ingenting mer att säga, see ya! Ciao.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?