Betyg angående förrförra inlägg

Hey! God morgon, jag vaknade nyss ;).. Jag har sjukt ont i nacken, svårt att vrida huvudet åt sidan för det gör då ont! Jobbigt, men.. jadå, jag skulle ju säga hur det gick med bilden, skoluppgiften - rättare sagt. Jo, jag som redigerade bilden, Sandija fotograferade och Hanna modellen. Vi tre tillsammans fick MVG.. läraren tyckte bilden är sjukt bra, jävla bra jobbat av oss! Men vad skulle ni betygsätta oss denna bilden om ni fick bestämma vilka betyg? Men jadå, men - vad så stolt jag blev när han sade det, gratulera oss lite!? :D Haha nejdå men, jag är trött och har ont i nacken. Den sprider ut till axeln snart, jävlar.. Vi ses sen!

Postat av: Wilda Crazy

Grattis! Jag skulle ger er +MVG ;)

2011-02-17 / 13:25:37 / http://crazywilda.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?