Bara fyra avsnitt kvar av säsong 5

Jag trodde aldrig att jag skulle klara se på alla säsonger, nej.. det är tidigt för mig att säga. Det är tre säsonger kvar, men jag är ju snart.. mycket snart klar med femte säsong. Jag trodde jag skulle skita, eller slutade titta på serien via säsong tredje eller fjärde, det gjorde jag ju med Supernatural och några andra.. Jag håller på att hämta sjätte säsong. Vad så gud mycket det har hänt under femte säsongen.. ser fram emot mer händelser under tre kommande säsonger för mig. Jag kommer absolut se om serien någon gång :).. bilden däruppe är från sjätte säsong. Nåja, jag ska se nu på en avsnitt.. sen måste jag sova, det är ju skolan imorgon. Jag vill faktiskt vara hemma och titta på serien, men när jag kommer hem ska jag fanimig se på serien. Jag kommer vara på sjätte säsongen imorgon. Yeah! Ajja, god natt! Förresten, nu har man mer än 1,100 followers i twitter :D

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?