Angry Birds

En av de bästa spel någonsin som finns, enligt mig. Jag har hittat spelet i datorn, så man kan äntligen spela i datorn. Det brukade finnas enbart i mobiler som iPhone och olika Android-mobiler. Ja, min mobil X8 är Android så den finns i den, skönt att man kan spela den i tåget eller någonting. Jag har spelat den i över en timme, helt besatt. Jag började spela den när jag gick ut från skolan, och ja jag spelade den samtidigt när jag gick till tågstationen och gick in i tåget. Därefter insåg jag att jag var verkligen i tåget, fyfan haha! Och nu när jag är hemma letade jag efter spelet i datorn och hittade.. ladda ner spelet här, bara 88MB. Inte så farligt, haha. Lycka till ;) säg omedelbart om du är besatt eller tycker om spelet :)..

Postat av: Micaela

Lol, jag har den i min mobil också och jag spelar den nästan jämt xD

2011-02-16 / 21:14:18 / http://memooriies.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?