Allihopa The Sims 3


Trots förra inlägg sa jag att vi ska se om det funkar eller inte, tyvärr måste man ha cd-skivan. Så jag tänkte bränna, men det räckte inte minnet på cd-skivan. Så jag kollade på PirateBay om där finns övriga expansionspaket eller prylpaket.. så jag hittade alla och laddade ner. Jag har här hemma på fodralet är vanliga Sims 3, Destination Världen och Lyx & Design. Och de jag laddade ner på PirateBay är Drömjobb, Kvällsnöjen, Gasen i Botten och Utomhuslyx. Den senaste, nyaste är Utomhuslyx.. den har bara 2-3GB minnet, så farligt är det inte.. eftersom minnet på cd-skivan är bara 4,7GB.. så perfekt, jag behöver bara installera de övriga innan Utomhuslyx. Sen kan jag spela, awesome! Men jag hoppas inte för mycket att det ska funka. Ciao.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?