Om två dagar

Jag är otroligt förvånad att det är bara två dagar kvar till jag fyller år. Femton år. Vad för fan tiden går så fort. Jag vill inte ens fira min födelsedag nu på söndag. Jag vill bara ha mina presenter, men inte något annat. Jag som ville åka till Örebro nästa vecka. Men släkten kommer hit för att fira min födelsedag, mina systrar kommer också. Man vill ju inte missa träffa sina systrar som man inte träffat på jätte länge. Vad så mycket det har hänt under hela femton år. Det finns en del jag inte vill minnas, men de flesta var det underbara. Jag har inget något mer att säga nu.. jag åker äntligen till Ullared imorgon med familjen. Och nu ska jag fortsätta leka med photoshop, titta på Desperate Housewives, en del att städa i mitt rum och kolla vad jag behöver handla imorgon. Jag sitter här och har väldigt tråkigt för mina vänner är i Stockholm. Ja men, en person har beställt redan först och jag väntar på hennes svar hur hon vill designen ska se ut, sen ska jag köra igång att redigera. Vi hörs.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?