World Trade Center

World Trade Center.
Regissören Oliver Stone berättar här den sanna historien om de hjältemodiga insatserna och räddningen av två polismän som satt fast under ruinerna av World Trade Center, den 11 september 2001.
Min kommentar.
Ojojoj! Jag har sett filmen förut men, förstod inte ordentligt hela poängen. Men denna gången såg jag att mamma har spelat in den så jag kollade, vad fan så jävla bra film. Sorgligt, läskigt att uppleva sådana upplevelse. Två män som överlevde, de kommer aldrig glömma denna upplevelse är väl säkert. Will fick operera 7 gånger, John fick operera 27 gånger & låg även i koma, i två veckor. Det är bara så en hemsk bra film, jag rekommenderar den starkt. Filmen får fem av fem i betyget.
Trailern hittar ni här.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?