Mirrors 2

Mirrors 2.
Inuti speglarna... lever de döda vidare... i väntan på hämnd. En ung kvinna mördas brutalt framför en spegel som är en portal till de levande dödas värld. Hennes ande förvandlas till en vildsint mördare, och en efter en jagar hon de män och kvinnor som bär skulden till hennes fasanfulla död. Hon utkräver en blodig hämnd genom att lemlästa de skyldiga och slita ut deras innanmäte. De kan inte fly... De kan inte gömma sig... De kan inte titta i spegeln!
Min kommentar.
Jag stängde filmen redan efter 20 minuter, för löjligt överdrivet.. Filmen är bara för dålig, har redan dålig början. Jag orkade inte slösa bort min tid på en skitdålig film. Jag föredrar Mirrors.. inte 2an filmen.. Jag har inte sett hela filmen så jag kan inte ge filmen något betyg.
Trailern hittar ni här.

Postat av: Elin

jag har sett hela filmen o det sög somfan.. typ betyg 1 av 5.. :P

2010-10-19 / 22:05:10 / http://applestrawberry.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?