Jag...

Jag är beroende av The Karate Kid.
Jag gillar att titta på filmer, tv-serier eller umgås med vänner.
Jag äter ofta chips med dip eller godis.
Jag säger ja till att flytta till USA, utan tvekan.
Jag ger mig sällan in i ... jag vet inte.
Jag är duktig på att lära mig saker snabbt när det är någonting jag är intresserad av.
Jag stör mig på falska personer, folk som ljuger osv.
Jag läser ingenting just nu.
Jag skrattar nästan hela tiden.
Jag är en typisk filmälskare.
Jag har aldrig varit utanför Europa.
Jag är lycklig när jag tittar på The Karate Kid.
Jag trivs inte utan The Karate Kid.
Jag är dålig på att göra bloggdesigner.
Jag är rädd för ormar, förhelvete.
Jag älskar att se på The Karate Kid.
Jag tror på övernaturliga.

Postat av: Micaela

Dålig på att göra bloggdesigner!? :O Dum du! Du är grym på det xD

2010-10-12 / 20:04:06 / http://memooriies.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?