Have nothing to do

Jag sitter här och har faktiskt ingenting något att göra. Jag är sugen att fotografera, men jag har ingen kamera. Visste ni, min bonuspappa ska sticka till Sri Lanka nu på början av november, han ska jobba där i några dagar. Han ska söka systemkamera åt mig och min mamma. Alltså han ska köpa det till oss ;)! Har sagt till honom att köpa en Canon EOS 7D, om det inte finns tar jag 550D, 60D, 500D eller 5D.. Jag ska inte egentligen hoppas för mycket, tänk om det inte finns där eller något så. Ja, jag ska nog fixa en bloggdesign till mig. Jag har tröttnat på min nuvarande design. Ni alla som beställt bloggdesign från mig, ni ska få era. Ursäkt för jag inte har gjort på flera dagar, hade ingenting lust att fixa då. Men ja, nu ska jag fixa ett till mig ;)! Have a nice day.

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?