Svar på frågorna

Wilda
Favoritläsk? Coca Cola.
Vad tycker du om mig? Du är rolig, söt, rätt vild ibland och jag tycker om dig :)
Stockholm eller Örebro? Stockholm, såklart.
Hanna flickvännen
Älskar du verkligen mig? Ja såklart?
Hur mår du? Inte precis bra.
Är du lycklig? Nja, ibland.. ibland inte.
Är Jaden bäst än mig? Hur menar du?
Ska du få egen systemkamera? Det önskar jag mig, men nej tack. Inte just nu.
Längtar efter när vi ska åka båten? Såklart, ser fram emot det.
Saknar du mig? Jättemycket.
Ska du flytta till USA? Ja, någon gång i mitt liv. Absolut, typ snart ;)
Är du lycklig med mig? Jadå :)
Är jag bäst? Bättre än bäst.
Gillar du din skola? Nej.
Vem är din bästavän? Louise, kan jag säga. Vi är verkligen sjukt bra vänner.
Vad önskar du i julklapp? Jag vet faktiskt inte...
Angelica
Vad vill du ha i julklapp? Varför undrar du det ;)
Linnéa
Vad tycker du om Vänerskolan? Varför undrar du det?
Är du nöjd med din klass? Ibland, ibland inte.
Hur är det att bo i Borås? Sämre än du tror.
Är det jobbigt att pendla fram och tillbaka på vissa dagar när du ska till skolan? Ja såklart.
Varför kommer du till skolan bara på måndagar och onsdagar? Därför.
Säg 3 bra saker om Megan Fox? Snygg, het och nog för sexig.
Säg 3 negativa saker om Megan Fox? Inga?
Om du var tvungen, vilken skulle du börja med, snusa eller röka? Haha! Röka.
Tycker du om att dansa? Det kan du fan glömma :O
Längtar du till gymnasieten? Nej!
Tycker du om mig? Ja, det har jag sagt tusen gånger.
Vad är det bästa du vet? Det finns många.
Hanna J
Varför är Jaden Smith din idol? Bra fråga... Han är bara min största idol, han blev det när jag såg filmen första gången den 13 augusti 2010. Alltså Karate Kid, efteråt blev jag bara galen i honom och så.
Hur länge har du och Hanna tillsammans? Snart en månad.
Vet du att du och Hanna är så fucking söta tillsammans? Tack ;)
Hur mycket älskar du tumblr? Jättemycket!
Sommar eller vinter? Sommar, utan tvekan!
Blir det något hemma hos dig, du vet? Jag vet inte än, ska ta upp det med mamma.
Tumblr eller blogg? Är du dum eller, Tumblr!!!!!
Hur är jag nu för tiden? Mycket bättre än förut, när jag var lättsur? Mycket bättre.
Kommer du alltid älska familjen Smith? SÅKLART! Mest Jaden ;D
När ska du se Harry Potters nyaste film? När jag läst boken klart ;)
Längtar du till studieresan till Paris? Somfan ;D
Vilken film såg du sist? Shrek - nu och för alltid.
Visst är serien Friends bäst? För fan!
Anonym
Printa hur din skrivbord ser ut? Öh..?
Etol
Vilken film är din favorit? The Karate Kid, finns inga annat.
Vad tycker du om Jaden Smith? Helt förälskad i honom, några till.
Har du flickvän? Ja?
Vem är bättre, Jaden elr Hanna? Elak fråga, faktiskt.
Louise
Vad tror du att du kommer göra direkt när du anlänt i L.A? Du vet ;)
Hur ofta tänker du på USA? Förlåt, ofta!
Eller hur, vi ska träffa våra älsklingar i L.A? Ja förfan, såklart!
Our story is always best or how .. ? Yes it's so best! ♥
Kan jag få masskram från dig igen!? Ja det ska du få imorgon ;)
Visste du att du betyder för mig!? Du betyder fan mycket för mig också
Saknar du mig? Jättemycket!
När vi va B då pusskrig HAHA, love or how? ;) Ja verkligen :D
LOVE TO U, U KNOW? Hihhihi ♥!!!
Senast tittat på TKK? Ganska nyss :D
Haru tänkt dig att beställa mer TKK bilder t din vägg? Ja! :D
Älskar du Jaden mer än Lindsay? Nja.. svårt att svara :O
Vad är saken du önskar mest just nu? Flygbiljett till USA!
Är friends den bästa tv-serien för dig? Ja! ;D
Saknar du smördegen? HAHAHAHAHAHA!
Senast bakat? Med dig i skolan ;*
Har bloggen blivit tråkigare nu? Vems blogg? :O
Hur ofta använder du Photoshop CS5? Varje dag!
Vi fortsätter väl med Engelska språk? Ja! :D Det gör vi! <3
Tror du att 2012 är verkligen sant? Inte alls o.O
Är det verkligen bestämt att du ska inte öppna dvd fodralen, asso TKK? Ja! :D
Vill du ha Jadens klädstil? Förfan, herregud
Tkr du att vi har utvecklat me Engelska om man skulle jämföra me 2-3 månader sen? Ja det tycker jag, faktiskt.. Förr kunde jag bara några ord, faktiskt mindre än vad jag kan just nu. Det vi hade från sedan maj, var verkligen helt underbart. När vi pratade om USA, det är det bästa jag vet liksom. ♥
Senast kollat på film å vilken var det? Shrek 4.
BLIR JADEN DIN ÄLSKLING TILLS ... FÖR EVIGT? Ja förhelvete!

Anonym
Men accepterar du Hanna ändå om hon har ADHD? Ursäkta, aa det gör jag?

Mikaela
Vilken är vårans bästa minne tsm enligt dig? Jag vet inte, det är faktiskt många!
Språkresa till Paris? Ska du, isf när? Språkresa? Menar du studieresa med klassen, ja om innan vi slutar på skolan.
Vad är det bästa&sämsta med mig? Tell you in msn!
Hur många gånger har du sett the karate kid filmen? Jag har tappat räkningen!
Vem är din bästavän? Läs ovanför.
Felicia
Vad är din bästa minne med mig? Hm, jag kan inte komma på något. Det finns många :)

Postat av: Anonym

förfan, bara svara på frågan :D

2010-11-28 / 13:16:34 / http://aacil.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?