Nikon D40 till julen

Bonuspappan har kommit hem från Sri Lanka.. tyvärr har han inte köpt någon kamera, eftersom språket i kameran är arabiska och engelska. Liksom, priset jämfört här och där är lika dyra. Så det är ingen idé att köpa kameran, jag köper kamera någon gång snart här i Sverige :-) Men ändå, jag fick låna min systers kamera Nikon D40, eftersom hon har köpt en ny kamera så hon har två stycken, fick låna den fram till julen så det kommer rätt många bilder här på bloggen, blir det bra? :-D Laddar upp en bild nu jag tagit för.. ungefär 10 minuter sedan, redigerade lite.. Imorgon åker jag till Örebro. Jag är hemma igen på nu lördag. Ciao.

Postat av: Hanna flickvännen

Oj vad fin bild du har, visa såna bilder mer älskling! Kyss

2010-11-11 / 18:51:07 / http://grew.blogg.se/
Postat av: ferm

skitfin bild!

2010-11-11 / 22:14:56
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?