Hanna Strandberg

? Hanna Strandberg. Du kan faktiskt inte ana hur mycket jag älskar dig. Jag är faktiskt tacksam att jag fick dig, jag trodde.. alltså de vissa har sagt de dåliga sidor på dig och.. det är inte alls sant. Du har sagt saker som instämmer faktiskt på dig, du är bara så helt underbar! Du ser hur mycket jag har skrattat när jag var hos dig, för jag var så lycklig när jag var med dig.. jag kanske var blyg från början, du var så gullig i bussen.. men det var så jävla pinsamt i tunnelbanan. Det är bara du som har sett vad som har hänt, det är ingen som kunde föreställa en bild av händelsen. Jag ska aldrig glömma våra första dagarna som tillsammans. Jag bara saknar dig så jävligt mycket, jag längtar till om tre.. BARA TRE.. dagar så träffas vi äntligen igen!
Jag är väldigt tacksam att det blev såhär mellan oss, du anar inte själv hur underbar du är. Jag vet jag har retat dig tillräckligt mycket som du vore har tröttnat på mig, nästan. Men jag vet du älskar mig ändå.. hihi. Du säger att du älskar mig i varje sms, varje mening nästan. En dag utan dig att snacka med går inte. Varje gång jag vaknar måste jag bara kolla i mobil om jag har fått sms av dig, jag blir vansinnigt galen om du inte svarar på länge, eller när du är seg. Jag bara älskar dig ! Den tredje november 2010 ska jag aldrig glömma, jag älskar dig! ?
Hanna Strandberg. Du kan faktiskt inte ana hur mycket jag älskar dig. Jag är faktiskt tacksam att jag fick dig, jag trodde.. alltså de vissa har sagt de dåliga sidor på dig och.. det är inte alls sant. Du har sagt saker som instämmer faktiskt på dig, du är bara så helt underbar! Du ser hur mycket jag har skrattat när jag var hos dig, för jag var så lycklig när jag var med dig.. jag kanske var blyg från början, du var så gullig i bussen.. men det var så jävla pinsamt i tunnelbanan. Det är bara du som har sett vad som har hänt, det är ingen som kunde föreställa en bild av händelsen. Jag ska aldrig glömma våra första dagarna som tillsammans. Jag bara saknar dig så jävligt mycket, jag längtar till om tre.. BARA TRE.. dagar så träffas vi äntligen igen!
Jag är väldigt tacksam att det blev såhär mellan oss, du anar inte själv hur underbar du är. Jag vet jag har retat dig tillräckligt mycket som du vore har tröttnat på mig, nästan. Men jag vet du älskar mig ändå.. hihi. Du säger att du älskar mig i varje sms, varje mening nästan. En dag utan dig att snacka med går inte. Varje gång jag vaknar måste jag bara kolla i mobil om jag har fått sms av dig, jag blir vansinnigt galen om du inte svarar på länge, eller när du är seg. Jag bara älskar dig ! Den tredje november 2010 ska jag aldrig glömma, jag älskar dig! ♥

Postat av: Hanna flickvännen

Åh gud! Mina tårar rinner ner, du är så underbar. Jag vill också tacka att jag fick dig, jag älskar dig otroligt mycket, jag finns alltid här för dig älskling! Ja bara 3 dagar kvar så träffas vi! Puss älskar dig mest av allt, älskling min! (K) <3<3<3<3<3

2010-11-16 / 07:53:09 / http://grew.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj söta ni är :)

2010-11-16 / 13:30:01 / http://bebiischocolate.blogg.se/
Postat av: hjjonsson

Så fin skrivet!

2010-11-16 / 17:45:49 / http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Så fin skrivet!!!

2010-11-16 / 19:32:04 / http://chokladblondin.blogg.se/
Postat av: becca

nämen, min lillebrorsa har gått coh blivit förälskad. sött.

2010-11-17 / 11:19:07 / http://shjetan.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?