Fucking Vintern är här

.. bara måste ha värme! Irritation på hög nivå. Jag fick gå till en söt tjej och bad om hjälp i lördags när jag kom hem från Stockholm.. eftersom min mobil-batteri var död. Ja hon tydligen.. hjälpte mig, med att ringa min mamma. Det blev ungefär 5-7 stycken trevliga människor som hjälpte mig. Det gick.. ca ungefär en och halv timme för mig att vänta tills någon hjälp dyker upp. Tjejen fick gå hem eftersom hennes mamma sade åt henne att åka hem. Och tills en trevlig man som höll på att skicka någonting till min mamma (de diskuterar hur jag ska komma hem). Men till sist kom en tågvärd eller liknande till mig och sade att det fanns en buss där ute som väntar på mig. Eftersom jag är döv, så jag har rätt att få åka hem gratis. Ja, det har gått en buss innan som jag missade för jag var döv. Jag som inte fick information, trevligt - så jag stack från tågstationen. Jag åkte hem till sist, jag skulle ha haft varit hemma klockan 6. Men då jag fick vara hemma halv 9. Hur roligt låter det? :-)

Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?