Vad jag ska göra idag

God dag, läsare. Jag vet inte om ni orkar läsa en lilla inlägg.. men iallafall, jag ska städa mitt rum idag.. ovanligt av mig att ha lusten.. att städa mitt rum. Jag ska också ta fram flyttlådan eller vad heter det, och sätta in alla oanvändbara saker som ligger bara i mitt rum, möblera lite om i mitt rum.. fotografera ute medan det finns solen, det borde man passa på att ta fina bilder. Senare ska jag bara glo på The Simpsons Säsong 19 som jag precis laddade ner, jag har sett tre avsnitt redan och, jag har verkligen saknat serien.. men nu ska jag hålla käften, blir inte nog att sitta framför datorn mycket idag som jag brukade. Bye!

Postat av: Hjjonsson

Visst är det skönt att komma bort från datorn ibland? :)

2010-12-12 / 15:14:51 / http://hjjonsson.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?