Personliga frågor som tidsfördriv

5 ST SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Nejtack.
Skulle du vilja väga mer? Jag är redan fet och.. men kanske!
Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag vet inte.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? JA, FÖRFAN!
Skulle du vilja dricka dig full nu? Jag orkar inte! :D

9 ST KAN
Kan du röra på öronen? Nej, men jag kan röra på min öron! :D
Kan du slicka dig på näsan? Ja.
Kan dina föräldrar lita på dig? Dont ask me?
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Definitivt..
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja såklart?
Kan dina vänner lita på dig? Ja. Om jag inte råkar göra en "jag tänkte på det, men jag sa ingenting" :)
Kan du tänka dig att pierca naveln? Ursäkta?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja haha!

15 ST HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det måste jag väl ha gjort.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jag vet inte, tror faktiskt inte. De avskyr mig ;)
Har du ett syskon? Flera!
Har du någonsin haft sex med någon? Ja.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det tror jag.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite.. haha!
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja, alldeles nyss.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jo, nej.. jag vet inte :D
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej, men dejta räknas?..dåså Ja.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja, naturligtvis.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Det tror jag :O
Har du haft sex med mer än tre personer? Nej.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej faktiskt inte.


Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?