Jag är jag (på det där sättet), punkt slut

Jag har kommit hem från Stockholm igår.. ja, hela dagarna där var hel schysta :) Och idag har jag också åkt iväg till Vänersborg som jag inte skulle ha haft gjort, jag lärde mig ingenting.. gjorde nästan ingenting där, bara glo på den där urusel film med klassen, & men jag lekte mycket med Louise och provocerade några.. men annars, ajja.. Imorgon är det skolavslutningen, jag ska inte åka dit på morgonen utan på kvällen.. så jag får sovmorgon! Äntligen.. Jo jag har en sak att berätta.. jag fick precis veta idag att ansökning för språkresan till USA nu på sommaren har öppnats så jag ansökte redan för en-två timmar sedan, det är den första jag gjorde när jag kom hem.. Blir roligt eller tråkigt om jag får veta om jag är med eller inte :).. antagligen får man veta om några månader! .. Förlåt för en lång inlägg, man har inte uppdaterat lika mycket förr de senaste dagarna. Jaden Smith får vara dagens bild, han är bara för ♥! Jag har dåligt samvete nu för en småsak (inte småsak enligt mig.. det är en storsak).. jag får beställa flera nya bilder nu.. Jag kommer uppdatera idag eller senare, ja jävlar bilderna kommer dyka upp.. bilderna, jag pratar om båten lördags till söndags :) bye bye..

Postat av: Hanna flickvännen

Spännande få se bilderna från båten, jag saknar dig redan puss! Älskar dig

2010-12-20 / 20:56:33 / http://newhanna.blogg.se/
Ditt namn?
Spara info?
Din bloggadress?

Skriv din kommentar?